Bagaje de cabină -20% cu codul CABIN20

PL
Coșul tău

Mai ai nevoie de [[value]] [[currency]] pentru livrare gratuită.

Primești livrare gratuită!

Valoarea coșului: 0,00 Lei pentru a finaliza comanda
Regulament

 

 

REGULAMENTUL MAGAZINULUI ONLINE

WINGS24.RO

 

 

CUPRINS:

  1. DISPOZIȚII GENERALE
  2. SERVICII ELECTRONICE ÎN MAGAZINUL ONLINE
  3. CONDIȚII DE ÎNCHEIERE A CONTRACTULUI DE VÂNZARE
  4. PREȚURI
  5. PRODUSE
  6. METODE ȘI TERMENE DE PLATĂ PENTRU PRODUS
  7. COSTURI, METODE ȘI TERMENE DE LIVRARE ȘI RECEPȚIE A PRODUSULUI
  8. RECLAMAȚIA PRODUSULUI
  9. METODE EXTRAJUDICIARE DE REZOLVARE A RECLAMAȚIILOR ȘI DE SOLUȚIONARE A CERERILOR, PRECUM ȘI REGULI DE ACCES LA ACESTE PROCEDURI
  10. DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT
  11. DISPOZIȚII PRIVIND ANTREPRENORII
  12. DATE PERSONALE ÎN MAGAZINUL ONLINE
  13. DISPOZIȚII FINALE

 

Magazinul online www.WINGS24.ro protejează drepturile consumatorilor. Consumatorul nu poate renunța la drepturile acordate acestuia prin Legea Drepturilor Consumatorilor. Prevederile contractelor mai puțin favorabile pentru consumator decât prevederile Legii Drepturilor Consumatorilor sunt nule, iar în locul acestora se aplică dispozițiile Legii Drepturilor Consumatorilor. Prin urmare, prevederile prezentului Regulament nu au scopul de a exclude sau limita niciun drept al consumatorilor care le este acordat în temeiul dispozițiilor legale obligatorii, și orice îndoială trebuie interpretată în favoarea consumatorului. În cazul unei eventuale neconcordanțe între prevederile prezentului Regulament și dispozițiile de mai sus, prioritate au aceste dispoziții și trebuie aplicate.

1. PREVEDERI GENERALE

1.1. Magazinul online disponibil la adresa www.WINGS24.ro este operat de Wings societate cu răspundere limitată, capital social 235,4 mii PLN, înscrisă în Registrul Comerțului din Registrul Național al Instanțelor administrat de Tribunalul Regional din Białystok, Secția a XII-a Comercială a Registrului Național al Instanțelor sub numărul KRS 0000928386, având: adresa locului de desfășurare a activității și adresa pentru corespondență: Żółtki Kolonia 38A 16-070 Choroszcz, NIP 5423261087, REGON 365451702, adresa de email: office@wingsbrand.com, numărul de telefon: 602 32 12 12

1.2. Prezentul Regulament este destinat atât consumatorilor, cât și antreprenorilor care utilizează Magazinul online, cu excepția cazului în care o prevedere specifică a Regulamentului este destinată exclusiv consumatorilor sau antreprenorilor.

1.3. Administratorul datelor personale prelucrate în legătură cu implementarea prevederilor prezentului Regulament este Furnizorul de servicii. Datele personale sunt prelucrate în scopuri, în domeniul și pe baza principiilor indicate în Regulamentul Magazinului online. Furnizarea datelor personale este voluntară. Fiecare persoană ale cărei date personale sunt prelucrate de Furnizorul de servicii are dreptul de a accesa conținutul acestora și dreptul de a le actualiza și corecta.

1.5. Vânzătorul, în cea mai largă măsură permisă de lege, nu este responsabil pentru întreruperile în funcționarea Magazinului cauzate de forță majoră, acțiuni neautorizate ale terților sau incompatibilitatea Magazinului online cu infrastructura tehnică a Clientului.

1.6. Vizualizarea gamei de produse a Magazinului nu necesită crearea unui Cont. Plasarea comenzilor de către Client pentru Produsele disponibile în gama Magazinului este posibilă fie după crearea unui Cont conform dispozițiilor § 6 din Regulament, fie prin furnizarea datelor personale și de adresă necesare pentru realizarea Comenzii fără crearea unui Cont.

1.7. Suma finală (totală) de plată de către Client include prețul Produsului și costul livrării (inclusiv taxele de transport, livrare și servicii poștale), despre care Clientul este informat pe paginile Magazinului în timpul plasării Comenzii, inclusiv în momentul exprimării voinței de a încheia Contractul de Vânzare.

1.8. Definiții:

  1. ZI LUCRĂTOARE – o zi de luni până vineri, cu excepția zilelor legale nelucrătoare.
  2. FORMULAR DE ÎNREGISTRARE – formular disponibil în Magazinul Online care permite crearea unui Cont.
  3. FORMULAR DE COMANDĂ – Serviciu Electronic, formular interactiv disponibil în Magazinul Online care permite plasarea unei Comenzi, în special prin adăugarea Produselor în coșul electronic și stabilirea condițiilor Contractului de Vânzare, inclusiv metoda de livrare și plată.
  4. CLIENT – (1) persoană fizică având capacitate juridică deplină, iar în cazurile prevăzute de legislația în vigoare, și persoană fizică având capacitate juridică limitată; (2) persoană juridică; sau (3) entitate organizațională fără personalitate juridică, căreia legea îi conferă capacitate juridică; - care a încheiat sau intenționează să încheie un Contract de Vânzare cu Vânzătorul.
  • CODUL CIVIL – legea codului civil din 23 aprilie 1964 (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 cu modificările ulterioare).
  • CONT – Serviciu Electronic, o colecție de resurse în sistemul informatic al Furnizorului, identificată printr-un nume individual (login) și o parolă furnizată de Utilizator, unde sunt stocate datele furnizate de Utilizator și informațiile despre comenzile plasate de acesta în Magazinul Online.
  • NEWSLETTER – Serviciu Electronic, un serviciu de distribuție electronică oferit de Furnizor prin e-mail, care permite tuturor utilizatorilor să primească automat de la Furnizor conținuturi periodice ale edițiilor succesive ale newsletter-ului, conținând informații despre Produse, noutăți și promoții în Magazinul Online. Codurile de reducere din Newsletter nu se combină cu alte promoții.
  • PRODUS – bun mobil disponibil în Magazinul Online, care face obiectul unui Contract de Vânzare între Client și Vânzător.
  • REGULAMENT – prezentul regulament al Magazinului Online.
  • MAGAZIN ONLINE – magazinul online al Furnizorului disponibil la adresa: www.wings24.ro pe platforma Shoper.
  • VÂNZĂTOR; FURNIZOR – Wings societate cu răspundere limitată, înregistrată în Registrul Comerțului ținut de Tribunalul Districtual din Białystok, Secția a XII-a Economică a Registrului Comerțului sub numărul KRS 0000928386, cu sediul și adresa de corespondență: Żółtki Kolonia 38A 16-070 Choroszcz, NIP 5423261087, REGON 365451702, adresa de e-mail: office@wingsbrand.com, număr de telefon: 578625520
  • CONTRACT DE VÂNZARE – contract de vânzare a Produsului încheiat sau care urmează să fie încheiat între Client și Vânzător prin intermediul Magazinului Online.
  • SERVICIU ELECTRONIC – serviciu furnizat electronic de către Furnizor către Utilizator prin intermediul Magazinului Online.
  • UTILIZATOR – (1) persoană fizică cu capacitate juridică deplină, iar în cazurile prevăzute de lege și persoană fizică cu capacitate juridică limitată; (2) persoană juridică; sau (3) unitate organizațională fără personalitate juridică, căreia legea îi conferă capacitate juridică; - care utilizează sau intenționează să utilizeze Serviciul Electronic.
  • LEGEA PRIVIND DREPTURILE CONSUMATORULUI, LEGEA – legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorului (Monitorul Oficial din 2014, poziția 827 cu modificările ulterioare).
  • COMANDĂ – declarație de intenție a Clientului făcută prin Formularul de Comandă, care vizează direct încheierea unui Contract de Vânzare a Produsului cu Vânzătorul.

2. SERVICII ELECTRONICE ÎN MAGAZINUL ONLINE

2.1. În Magazinul Online sunt disponibile următoarele Servicii Electronice: Cont, Formular de Comandă și Newsletter.

  1. Cont – utilizarea Contului este posibilă după parcurgerea a trei pași consecutivi de către Utilizator – (1) completarea Formularului de Înregistrare, (2) apăsarea butonului „Creează cont” și (3) confirmarea dorinței de a crea Contul prin apăsarea pe linkul de confirmare trimis automat la adresa de email furnizată. În Formularul de Înregistrare, Utilizatorul trebuie să furnizeze următoarele date: numele și prenumele/numele companiei, adresa (stradă, număr, cod poștal, oraș, țară), adresa de email, numărul de telefon și parola. În cazul Utilizatorilor care nu sunt consumatori, este necesară și furnizarea numelui companiei și a codului fiscal.

    • Serviciul Electronic Cont este oferit gratuit pe o perioadă nedeterminată. Utilizatorul are posibilitatea, în orice moment și fără a preciza un motiv, să șteargă Contul (să renunțe la Cont) trimițând o solicitare corespunzătoare către Furnizor, în special prin email la adresa: office@wingsbrand.com sau prin scrisoare la adresa: Żółtki Kolonia 38A 16-070 Choroszcz.
  2. Formular de Comandă – utilizarea Formularului de Comandă începe din momentul adăugării de către Client a primului Produs în coșul electronic din Magazinul Online. Plasarea Comenzii are loc după ce Clientul parcurge doi pași consecutivi – (1) completarea Formularului de Comandă și (2) apăsarea butonului „Confirmă achiziția” pe pagina Magazinului Online după completarea Formularului de Comandă – până în acel moment există posibilitatea modificării datelor introduse (în acest scop, urmați mesajele afișate și informațiile disponibile pe pagina Magazinului Online). În Formularul de Comandă, Clientul trebuie să furnizeze următoarele date: numele și prenumele/numele companiei, adresa (stradă, număr, cod poștal, oraș, țară), adresa de email, numărul de telefon și datele legate de Contractul de Vânzare: Produs/e, cantitatea Produsului/Produselor, locul și metoda de livrare a Produsului/Produselor, metoda de plată. În cazul Clienților care nu sunt consumatori, este necesară și furnizarea numelui companiei și a codului fiscal.

    • Serviciul Electronic Formular de Comandă este oferit gratuit și este un serviciu de unică folosință, încheindu-se în momentul plasării Comenzii prin intermediul acestuia sau în momentul încetării plasării Comenzii prin intermediul acestuia de către Utilizator.
  3. Newsletter – utilizarea Newsletterului are loc după furnizarea în secțiunea „Newsletter” de pe pagina Magazinului Online a adresei de email la care vor fi trimise edițiile următoare ale Newsletterului și apăsarea butonului „Înscrie-te”. Vă puteți înscrie la Newsletter și prin bifarea casetei corespunzătoare în timpul creării Contului – în momentul creării Contului, Utilizatorul este înscris la Newsletter.
    • Serviciul Electronic Newsletter este oferit gratuit pe o perioadă nedeterminată. Utilizatorul are posibilitatea, în orice moment și fără a preciza un motiv, să se dezaboneze de la Newsletter (să renunțe la Newsletter) trimițând o solicitare corespunzătoare către Furnizor, în special prin email la adresa: office@wingsbrand.com sau prin scrisoare la adresa: Żółtki Kolonia 38A 16-070 Choroszcz.
  • Cerințele tehnice necesare pentru colaborarea cu sistemul informatic utilizat de Furnizor: (1) un computer, laptop sau alt dispozitiv multimedia cu acces la Internet; (2) acces la e-mail; (3) browser web: Mozilla Firefox versiunea 11.0 și mai nouă sau Internet Explorer versiunea 7.0 și mai nouă, Opera versiunea 7.0 și mai nouă, Google Chrome versiunea 12.0.0 și mai nouă; (4) rezoluția minimă recomandată a ecranului: 1024x768; (5) activarea în browser a opțiunii de salvare a fișierelor Cookies și suport pentru Javascript.
  • Beneficiarul este obligat să utilizeze Magazinul Online în conformitate cu legea și bunele moravuri, având în vedere respectarea drepturilor personale, a drepturilor de autor și a proprietății intelectuale ale Furnizorului și ale terților. Beneficiarul este obligat să introducă date conforme cu realitatea. Beneficiarului îi este interzis să furnizeze conținut cu caracter ilegal.

2.4. Procedura de reclamație:

  1. Reclamațiile legate de furnizarea Serviciilor Electronice de către Furnizor și alte reclamații legate de funcționarea Magazinului Online (cu excepția procedurii de reclamație a Produsului, care este specificată în punctul 6 din Regulament) pot fi depuse de Beneficiar, de exemplu:
  2. în scris la adresa: Żółtki Kolonia 38A 16-070 Choroszcz
  3. în formă electronică prin e-mail la adresa: office@wingsbrand.com;
  4. Se recomandă ca Beneficiarul să includă în descrierea reclamației: (1) informații și circumstanțe referitoare la obiectul reclamației, în special tipul și data apariției neconformității; (2) cerințele Beneficiarului; și (3) datele de contact ale persoanei care depune reclamația – aceasta va facilita și accelera soluționarea reclamației de către Furnizor. Cerințele menționate în fraza anterioară sunt doar recomandări și nu afectează eficacitatea reclamațiilor depuse fără respectarea descrierii recomandate a reclamației.
  5. Furnizorul va răspunde la reclamație fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data depunerii acesteia.
  6. În cazul exercitării dreptului de retragere de 14 zile, costul returnării produsului este suportat de cumpărător

3. CONDIȚIILE ÎNCHEIERII CONTRACTULUI DE VÂNZARE

3.1. Încheierea Contractului de Vânzare între Client și Vânzător are loc după ce Clientul a plasat o Comandă prin intermediul Formularului de Comandă în Magazinul Online, conform pct. 2.1.2 din Regulament.

3.2. Prețul Produsului afișat pe pagina Magazinului Online este indicat în lei românești și include taxe. Clientul este informat despre prețul total, inclusiv taxele, al Produsului care face obiectul Comenzii, precum și despre costurile de livrare (inclusiv taxele de transport, livrare și servicii poștale) și alte costuri, iar în cazul în care nu se pot stabili aceste taxe - despre obligația de a le achita, pe paginile Magazinului Online în timpul plasării Comenzii, inclusiv în momentul exprimării de către Client a voinței de a se lega prin Contractul de Vânzare.

3.3. Procedura de încheiere a Contractului de Vânzare în Magazinul Online prin intermediul Formularului de Comandă

  1. Încheierea Contractului de Vânzare între Client și Vânzător are loc după ce Clientul a plasat o Comandă în Magazinul Online conform pct. 2.1.2 din Regulament.
  2. După plasarea Comenzii, Vânzătorul confirmă imediat primirea acesteia și, simultan, acceptă Comanda pentru procesare. Confirmarea primirii Comenzii și acceptarea acesteia pentru procesare se face prin trimiterea de către Vânzător către Client a unui e-mail corespunzător la adresa de e-mail furnizată de Client în timpul plasării Comenzii, care conține cel puțin declarațiile Vânzătorului privind primirea Comenzii și acceptarea acesteia pentru procesare și confirmarea încheierii Contractului de Vânzare. Odată cu primirea de către Client a acestui e-mail, Contractul de Vânzare între Client și Vânzător este încheiat.

3.4. Stocarea, securizarea și punerea la dispoziția Clientului a conținutului Contractului de Vânzare încheiat se realizează prin (1) punerea la dispoziție a prezentului Regulament pe pagina Magazinului Online și (2) trimiterea către Client a e-mailului menționat la pct. 3.3.2 din Regulament. Conținutul Contractului de Vânzare este, de asemenea, stocat și securizat în sistemul informatic al Magazinului Online al Vânzătorului.

3.5. Termenul de retragere din contractul încheiat la distanță este de 14 zile.

4. PREȚURI

  1. Prețurile afișate pe paginile produselor nu includ costurile de transport, costurile de transport sunt indicate în lista de prețuri și în coșul de cumpărături în timpul plasării comenzii.
  2. Prețul final este prețul afișat la produs în momentul plasării comenzii de către client.
  3. Suma totală de plată este vizibilă după selectarea metodei de livrare înainte de confirmarea comenzii.
  4. Magazinul își rezervă dreptul de a modifica prețurile produselor pe care le are în ofertă.
  5. În cazul prețurilor promoționale, Magazinul prezintă prețul actual al produsului, prețul înainte de reducere și cel mai mic preț din ultimele 30 de zile.
  6. În cazul campaniilor promoționale sau lichidărilor de stoc, comenzile vor fi realizate la prețurile actuale afișate pe pagina produsului.
  7. Promoțiile din Magazin nu se cumulează, cu excepția cazului în care condițiile promoției respective prevăd altfel.

5. PRODUSE

  1. Magazinul își rezervă dreptul de a introduce noi produse și de a retrage produse existente din ofertă.
  2. Produsele din Magazin sunt afișate implicit în funcție de stocul disponibil, însă există posibilitatea de filtrare conform filtrelor disponibile pe pagina categoriei respective.
  3. În cazul în care produsul comandat nu va fi disponibil, Magazinul va informa clientul despre indisponibilitatea acestuia fără întârziere. În acest caz, contractul nu va fi încheiat. Plățile efectuate vor fi returnate fără întârziere.

6. METODE ȘI TERMENE DE PLATĂ PENTRU PRODUSE

  1. Vânzătorul pune la dispoziția clientului următoarele metode de plată pentru contractul de vânzare:
    1. Plata la livrare.
    2. Plata prin transfer bancar în contul vânzătorului.
    3. Plăți rapide BLIK.
  2. Clientul poate alege următoarele metode de plată pentru produsele comandate: Plăți BLIK, card de plată, transfer electronic prin sistemul extern de plăți imoje, administrat de ING Bank Śląski S.A. cu sediul în Katowice.
  3. Termenul de plată:
  1. În cazul în care clientul alege plata prin transfer bancar, plăți electronice sau plată cu cardul de plată, clientul este obligat să efectueze plata în termen de 7 zile calendaristice de la data încheierii contractului de vânzare.
  2. În cazul în care clientul alege plata la livrare, clientul este obligat să efectueze plata la primirea coletului.
  1. În funcție de circumstanțe sau de condițiile actuale de afaceri sau legale, inclusiv în funcție de acordurile încheiate de WINGS SP Z.O.O. cu terți, tipul tranzacției sau alegerea Clientului, plata poate fi efectuată în avans sau la livrare.
  2. În funcție de circumstanțe sau de condițiile actuale de afaceri sau legale, inclusiv în funcție de acordurile încheiate de WINGS SP Z.O.O. cu terți, tipul tranzacției sau alegerea Clientului, metodele de plată, furnizorii acestora sau alte entități implicate sau intermediare pot fi modificate.
  3. În cazul anulării parțiale sau totale a Comenzii, rambursarea plății către Client se efectuează imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la data anulării – integral sau parțial, în funcție de prețul plătit.
  4. Rambursarea plății se face utilizând metoda de plată folosită de Client – cu excepția cazului în care Clientul a acceptat în mod explicit o altă metodă de rambursare (inclusiv rambursarea într-un alt cont bancar).

6.2.Termenul de plată:

  1. În cazul în care Clientul alege plata în numerar la ridicarea personală, plata prin transfer bancar, plata electronică sau plata cu cardul de credit, Clientul este obligat să efectueze plata în termen de 7 zile calendaristice de la data încheierii Contractului de Vânzare.
  2. În cazul în care Clientul alege plata la livrare, Clientul este obligat să efectueze plata la primirea coletului.

7. COSTUL, METODELE ȘI TERMENUL DE LIVRARE ȘI RIDICARE A PRODUSULUI

7.1.Livrarea Produsului este disponibilă pe teritoriul Uniunii Europene

7.2.Livrarea Produsului către Client este contra cost, cu excepția cazului în care Contractul de Vânzare prevede altfel. Costurile de livrare a Produsului (inclusiv taxele de transport, livrare și servicii poștale) sunt indicate Clientului pe paginile Magazinului Online în secțiunea „Costuri de livrare” și în timpul plasării Comenzii, inclusiv în momentul în care Clientul își exprimă dorința de a încheia Contractul de Vânzare.

7.3.Ridicarea personală a Produsului de către Client nu este posibilă.

7.4.Vânzătorul pune la dispoziția Clientului următoarele metode de livrare sau ridicare a Produsului:

  1. Colet poștal, colet poștal cu ramburs.
  2. Colet curierat, colet curierat cu ramburs.
  3. Colet InPost
  4. Colet Orlen Paczka
  5. Colet GLS

7.5. Termenul de livrare a Produsului către Client este de până la 7 Zile Lucrătoare, cu excepția cazului în care în descrierea respectivului Produs sau în timpul plasării Comenzii s-a specificat un termen mai scurt. În cazul Produselor cu termene de livrare diferite, termenul de livrare este cel mai lung termen specificat, care nu poate depăși 7 Zile Lucrătoare. Începutul termenului de livrare a Produsului către Client se calculează după cum urmează:

  1. În cazul în care Clientul alege metoda de plată prin transfer bancar, plăți electronice sau card de plată - din ziua creditării contului bancar sau a contului de decontare al Vânzătorului.
  2. În cazul în care Clientul alege metoda de plată ramburs – din ziua încheierii Contractului de Vânzare.

7.6. Termenul de pregătire a Produsului pentru ridicare de către Client – în cazul în care Clientul alege ridicarea personală a Produsului, Produsul va fi gata pentru ridicare de către Client în termen de până la 2 Zile Lucrătoare, cu excepția cazului în care în descrierea respectivului Produs sau în timpul plasării Comenzii s-a specificat un termen mai scurt. În cazul Produselor cu termene de pregătire pentru ridicare diferite, termenul de pregătire pentru ridicare este cel mai lung termen specificat, care nu poate depăși 2 Zile Lucrătoare. Clientul va fi informat suplimentar de către Vânzător despre pregătirea Produsului pentru ridicare prin trimiterea unui mesaj e-mail corespunzător la adresa de e-mail furnizată în timpul plasării Comenzii. Începutul termenului de pregătire a Produsului pentru ridicare de către Client se calculează după cum urmează:

  1. În cazul în care Clientul alege metoda de plată prin transfer bancar, plăți electronice sau card de plată - din ziua creditării contului bancar sau a contului de decontare al Vânzătorului.
  2. În cazul în care Clientul alege plata în numerar la ridicarea personală – din ziua încheierii Contractului de Vânzare.

8. RECLAMAȚIA PRODUSULUI
(SE APLICĂ CONTRACTELOR DE VÂNZARE ÎNCHEIATE DUPĂ 25 DECEMBRIE 2014)

8.1. Toate produsele oferite de noi sunt acoperite de garanție conform legislației în vigoare. Perioada de garanție și condițiile acesteia sunt specificate clar în certificatul de garanție atașat produsului achiziționat. Informațiile despre garanția produsului se află pe fișa produsului fiecărui produs.

8.2. Baza și sfera responsabilității Vânzătorului față de Client, în cazul în care Produsul vândut are un defect fizic sau legal (garanție), sunt reglementate de legislația în vigoare, în special în Codul Civil (în special în articolele 556-576 din Codul Civil).

8.3. Vânzătorul este obligat să livreze Clientului un Produs fără defecte. Informații detaliate despre responsabilitatea Vânzătorului pentru defectele Produsului și drepturile Clientului sunt specificate pe site-ul Magazinului Online în secțiunea „Reclamația mărfii”.

8.4. Reclamația poate fi făcută de Client, de exemplu:

  1. în scris la adresa: Żółtki Kolonia 38A 16-070 Choroszcz;
  2. în formă electronică prin e-mail la adresa: reclamatii@wingsbrand.com;

8.5. Se recomandă ca Clientul să includă în descrierea reclamației: (1) informații și circumstanțe referitoare la obiectul reclamației, în special tipul și data apariției defectului; (2) solicitarea modalității de aducere a Produsului în conformitate cu Contractul de Vânzare sau declarația de reducere a prețului ori de retragere din Contractul de Vânzare; și (3) datele de contact ale persoanei care depune reclamația – acest lucru va facilita și accelera procesarea reclamației de către Vânzător. Cerințele menționate în propoziția anterioară au forma unei simple recomandări și nu afectează eficacitatea reclamațiilor depuse fără descrierea recomandată.

8.6. Vânzătorul va răspunde la reclamația Clientului fără întârziere, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data depunerii acesteia. Dacă Clientul care este consumator a solicitat înlocuirea produsului sau eliminarea defectului ori a făcut o declarație de reducere a prețului, specificând suma cu care trebuie redus prețul, iar Vânzătorul nu a răspuns acestei solicitări în termen de 14 zile calendaristice, se consideră că solicitarea a fost considerată justificată.

8.7. Clientul care își exercită drepturile în temeiul garanției este obligat să livreze Produsul defect la adresa: Żółtki Kolonia 38A 16-070 Choroszcz.

În cazul Clientului care este consumator, costul livrării Produsului este suportat de Vânzător, în cazul Clientului care nu este consumator, costul livrării este suportat de Client. Dacă, datorită tipului de Produs sau modului de montare a acestuia, livrarea Produsului de către Client ar fi excesiv de dificilă, Clientul este obligat să pună Produsul la dispoziția Vânzătorului în locul unde se află Produsul.

9. METODE EXTRAJUDICIARE DE REZOLVARE A RECLAMAȚIILOR ȘI SOLUȚIONAREA LITIGIILOR ȘI REGULILE DE ACCES LA ACESTE PROCEDURI

9.1. Informații detaliate privind posibilitatea utilizării de către Clientul care este consumator a metodelor extrajudiciare de rezolvare a reclamațiilor și soluționare a litigiilor și regulile de acces la aceste proceduri sunt disponibile pe site-ul Oficiului pentru Protecția Concurenței și Consumatorilor la adresa: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

9.2. În cadrul Președintelui Oficiului pentru Protecția Concurenței și Consumatorilor există, de asemenea, un punct de contact (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl sau adresa de corespondență: Pl. Powstańców Warszawy 1, Varșovia), a cărui sarcină este, printre altele, să ofere asistență consumatorilor în chestiuni legate de soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum.

9.3. Consumatorul are următoarele exemple de posibilități de utilizare a metodelor extrajudiciare de rezolvare a reclamațiilor și soluționare a litigiilor: (1) cerere de soluționare a litigiului la instanța permanentă de arbitraj pentru consumatori (mai multe informații pe site-ul: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) cerere de soluționare extrajudiciară a litigiului la inspectorul voievodal al Inspecției Comerciale (mai multe informații pe site-ul inspectorului relevant pentru locul de desfășurare a activității economice de către Vânzător); și (3) asistență din partea avocatului local (municipal) al consumatorilor sau a unei organizații sociale a cărei sarcină statutară este protecția consumatorilor (inclusiv Federația Consumatorilor, Asociația Consumatorilor Polonezi). Consultanța este oferită, printre altele, prin e-mail la adresa porady@dlakonsumentow.pl și prin linia telefonică pentru consumatori 801 440 220 (linia telefonică este disponibilă în zilele lucrătoare, între orele 8:00 - 18:00, tariful pentru apel conform operatorului).

9.4. La adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr este disponibilă platforma de soluționare online a litigiilor între consumatori și comercianți la nivelul Uniunii Europene (platforma ODR). Platforma ODR este un site web interactiv și multilingv, un punct de acces unic pentru consumatori și comercianți care urmăresc soluționarea extrajudiciară a unui litigiu legat de obligațiile contractuale care decurg dintr-un contract online de vânzare sau contract de prestări servicii (mai multe informații pe site-ul platformei sau la adresa de internet a Oficiului pentru Protecția Concurenței și Consumatorilor: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

10. DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT
(SE APLICĂ CONTRACTELOR DE VÂNZARE ÎNCHEIATE DUPĂ 25 DECEMBRIE 2014)

10.1. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage în scris din contractul încheiat, fără a specifica motivele, în termen de paisprezece zile de la data încheierii contractului, în conformitate cu legea din 30 mai 2014 (Monitorul Oficial 2014, nr. 827 cu modificările ulterioare). În cazul retragerii scrise din contract, Clientul este obligat să returneze marfa în termen de paisprezece zile. Dreptul menționat mai sus se aplică, de asemenea, persoanelor fizice care încheie un contract direct legat de activitatea lor economică, atunci când din conținutul acestui contract reiese că acesta nu are un caracter profesional pentru persoana respectivă, în special în ceea ce privește obiectul activității economice desfășurate de aceasta, disponibil în conformitate cu dispozițiile privind Registrul Central și Informații despre Activitatea Economică.

10.2. Consumatorul care a încheiat un contract la distanță poate, în termen de 30 de zile calendaristice, să se retragă din acesta fără a oferi un motiv și fără a suporta costuri, cu excepția costurilor specificate în pct. 8.8 din Regulament. Pentru a respecta termenul, este suficient să trimită o declarație înainte de expirarea acestuia. Declarația de retragere din contract poate fi făcută, de exemplu:

  1. în scris la adresa: Żółtki Kolonia 38A 16-070 Choroszcz;
  2. în formă electronică prin e-mail la adresa: office@wingsbrand.com;

10.3. Un model de formular de retragere din contract este inclus în anexa nr. 2 la Legea privind Drepturile Consumatorului și este, de asemenea, disponibil pe site-ul Magazinului Online în secțiunea „Retragere din contract”. Consumatorul poate utiliza modelul de formular, dar nu este obligatoriu.

10.4. Termenul pentru retragerea din contract începe să curgă:

  1. pentru contractul în executarea căruia Vânzătorul livrează Produsul, fiind obligat să transfere proprietatea acestuia (de exemplu, Contract de Vânzare) – din momentul în care consumatorul sau o terță persoană desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia Produsului, iar în cazul unui contract care: (1) include mai multe Produse care sunt livrate separat, în loturi sau în părți – din momentul în care consumatorul intră în posesia ultimului Produs, lot sau parte, sau (2) constă în livrarea regulată de Produse pe o perioadă determinată – din momentul în care consumatorul intră în posesia primului Produs;
  2. pentru celelalte contracte – din ziua încheierii contractului.

10.5. În cazul retragerii din contractul încheiat la distanță, contractul este considerat nul și neavenit.

10.6. Vânzătorul are obligația de a rambursa imediat, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data primirii declarației de retragere a consumatorului, toate plățile efectuate de consumator, inclusiv costurile de livrare a Produsului (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din metoda de livrare aleasă de Client, alta decât cea mai ieftină metodă de livrare standard disponibilă în Magazinul Online). Vânzătorul efectuează rambursarea folosind aceeași metodă de plată pe care a folosit-o consumatorul, cu excepția cazului în care consumatorul a consimțit în mod expres la o altă metodă de rambursare, care nu implică niciun cost pentru acesta. În cazul plății cu cardul de plată, rambursarea se va face în contul bancar atașat cardului de plată utilizat pentru plată. Dacă Vânzătorul nu a propus că va prelua el însuși Produsul de la consumator, poate amâna rambursarea plăților primite de la consumator până la primirea Produsului înapoi sau până la furnizarea de către consumator a dovezii returnării acestuia, în funcție de care dintre aceste evenimente are loc primul.

10.7. Consumatorul are obligația de a returna Produsul Vânzătorului sau de a-l preda unei persoane autorizate de Vânzător pentru preluare, fără întârziere, dar nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data la care s-a retras din contract, cu excepția cazului în care Vânzătorul a propus să preia el însuși Produsul. Pentru a respecta termenul, este suficient să trimită Produsul înainte de expirarea acestuia. Consumatorul poate returna Produsul la adresa: Żółtki Kolonia 38A 16-070 Choroszcz.

10.8. Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii Produsului ca urmare a utilizării acestuia într-un mod care depășește necesarul pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea Produsului.

10.9. Posibilele costuri legate de retragerea consumatorului din contract, pe care acesta este obligat să le suporte:

  1. Dacă consumatorul a ales o metodă de livrare a Produsului alta decât cea mai ieftină metodă de livrare standard disponibilă în Magazinul Online, Vânzătorul nu este obligat să ramburseze consumatorului costurile suplimentare suportate de acesta.
  2. Consumatorul suportă costurile directe de returnare a Produsului.
  3. În cazul Produsului care constituie un serviciu, a cărui executare - la solicitarea expresă a consumatorului - a început înainte de expirarea termenului de retragere din contract, consumatorul care își exercită dreptul de retragere din contract după ce a făcut o astfel de solicitare, este obligat să plătească pentru serviciile prestate până la retragerea din contract. Suma de plată se calculează proporțional cu volumul serviciilor prestate, ținând cont de prețul convenit în contract sau remunerația. Dacă prețul sau remunerația sunt excesive, baza de calcul a acestei sume este valoarea de piață a serviciilor prestate.

10.10. Dreptul de retragere din contractul încheiat la distanță nu se aplică consumatorului în ceea ce privește contractele:

  1. prestarea serviciilor, dacă Vânzătorul a executat complet serviciul cu acordul expres al consumatorului, care a fost informat înainte de începerea prestării că, după executarea serviciului de către Vânzător, își va pierde dreptul de a se retrage din contract; (2) în care prețul sau remunerația depinde de fluctuațiile de pe piața financiară, asupra cărora Vânzătorul nu are control și care pot apărea înainte de expirarea termenului de retragere din contract; (3) în care obiectul prestării este un Produs neprefabricat, fabricat conform specificațiilor consumatorului sau destinat satisfacerii nevoilor sale individualizate; (4) în care obiectul prestării este un Produs susceptibil de a se deteriora rapid sau are un termen de valabilitate scurt; (5) în care obiectul prestării este un Produs livrat în ambalaj sigilat, care nu poate fi returnat după deschiderea ambalajului din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare; (6) în care obiectul prestării sunt Produse care, după livrare, datorită naturii lor, sunt inseparabil amestecate cu alte lucruri; (7) în care obiectul prestării sunt băuturi alcoolice al căror preț a fost convenit la încheierea Contractului de Vânzare, iar livrarea lor poate avea loc doar după 30 de zile și a căror valoare depinde de fluctuațiile pieței, asupra cărora Vânzătorul nu are control; (8) în care consumatorul a solicitat în mod expres ca Vânzătorul să vină la el pentru a efectua reparații sau întreținere urgentă; dacă Vânzătorul prestează în plus alte servicii decât cele solicitate de consumator sau livrează Produse altele decât piesele de schimb necesare pentru efectuarea reparației sau întreținerii, dreptul de retragere din contract se aplică consumatorului în ceea ce privește serviciile sau Produsele suplimentare; (9) în care obiectul prestării sunt înregistrări audio sau video sau programe de calculator livrate în ambalaj sigilat, dacă ambalajul a fost deschis după livrare; (10) privind livrarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția contractelor de abonament; (11) încheiate prin licitație publică; (12) privind prestarea de servicii de cazare, altele decât în scopuri rezidențiale, transportul de bunuri, închirierea de autoturisme, gastronomie, servicii legate de agrement, evenimente de divertisment, sportive sau culturale, dacă în contract a fost specificată o dată sau o perioadă pentru prestarea serviciului; (13) privind livrarea de conținut digital care nu este stocat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul expres al consumatorului înainte de expirarea termenului de retragere din contract și după ce a fost informat de către Vânzător despre pierderea dreptului de retragere din contract.

11. DISPOZIȚII REFERITOARE LA ANTREPRENORI

11.1. Acest punct al Regulamentului și prevederile conținute în acesta se aplică exclusiv Clienților și Beneficiarilor de servicii care nu sunt consumatori.

11.2. Vânzătorul are dreptul de a se retrage din Contractul de Vânzare încheiat cu un Client care nu este consumator în termen de 14 zile calendaristice de la data încheierii acestuia. Retragerea din Contractul de Vânzare în acest caz poate avea loc fără a furniza un motiv și nu creează nicio pretenție pentru Clientul care nu este consumator împotriva Vânzătorului.

11.3. În cazul Clienților care nu sunt consumatori, Vânzătorul are dreptul de a limita metodele de plată disponibile, inclusiv de a solicita plata anticipată integrală sau parțială, indiferent de metoda de plată aleasă de Client și de faptul încheierii Contractului de Vânzare.

11.4. În momentul livrării de către Vânzător a Produsului către transportator, beneficiile și riscurile asociate cu Produsul, precum și riscul pierderii sau deteriorării accidentale a Produsului, trec asupra Clientului care nu este consumator. În acest caz, Vânzătorul nu este responsabil pentru pierderea, reducerea sau deteriorarea Produsului apărută de la acceptarea acestuia pentru transport până la livrarea către Client, precum și pentru întârzierea în transportul coletului.

11.5. În cazul expedierii Produsului către Client prin intermediul unui transportator, Clientul care nu este consumator este obligat să examineze coletul în timp și în modul obișnuit pentru expedieri de acest tip. Dacă constată că în timpul transportului a avut loc o pierdere sau deteriorare a Produsului, este obligat să efectueze toate acțiunile necesare pentru a stabili responsabilitatea transportatorului.

11.6. Conform art. 558 § 1 din Codul Civil, responsabilitatea Vânzătorului pentru garanția Produsului față de Clientul care nu este consumator este exclusă.

11.7. În cazul Utilizatorilor care nu sunt consumatori, Furnizorul de servicii poate rezilia contractul de prestare a Serviciilor Electronice cu efect imediat și fără a indica motive, prin trimiterea unei declarații corespunzătoare Utilizatorului.

11.8. Răspunderea Furnizorului/Vânzătorului față de Utilizator/Client care nu este consumator, indiferent de baza sa legală, este limitată - atât în cadrul unei singure revendicări, cât și pentru toate revendicările în total - la valoarea prețului plătit și a costurilor de livrare în baza Contractului de Vânzare, dar nu mai mult de o mie de lei. Furnizorul/Vânzătorul este răspunzător față de Utilizator/Client care nu este consumator doar pentru daunele tipice previzibile la momentul încheierii contractului și nu este răspunzător pentru pierderile de profit ale Utilizatorului/Clientului care nu este consumator.

11.9. Orice litigii apărute între Vânzător/Furnizor și Client/Utilizator care nu este consumator vor fi soluționate de instanța competentă în funcție de sediul Vânzătorului/Furnizorului.

11.10. Fiecare Cumpărător, inclusiv întreprinzătorul care achiziționează în scopuri legate de activitatea sa, dar fără caracter profesional, are dreptul de a depune reclamații cu privire la produsele achiziționate în conformitate cu acest regulament.

11.12. Reclamația poate fi depusă de către Utilizator/Client, de exemplu:

  1. în scris la adresa: Żółtki Kolonia 38A, 16-070 Choroszcz;
  2. în formă electronică prin e-mail la adresa: reklamacje@wingsbrand.com;

11.12. Se recomandă ca Utilizatorul/Clientul să furnizeze în descrierea reclamației: (1) informații și circumstanțe referitoare la obiectul reclamației, în special tipul și data apariției defectului; (2) solicitarea privind modul de aducere a Produsului în conformitate cu Contractul de Vânzare sau declarația de reducere a prețului sau de reziliere a Contractului de Vânzare; și (3) datele de contact ale persoanei care depune reclamația - acest lucru va facilita și accelera soluționarea reclamației de către Vânzător. Cerințele menționate în propoziția precedentă sunt doar recomandări și nu afectează eficacitatea reclamațiilor depuse fără respectarea descrierii recomandate a reclamației.

11.13. Vânzătorul va răspunde reclamației Clientului fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data depunerii acesteia. În cazul în care Clientul care este consumator a solicitat înlocuirea produsului sau eliminarea defectului sau a depus o declarație de reducere a prețului, specificând suma cu care prețul trebuie redus, iar Vânzătorul nu a răspuns acestei solicitări în termen de 14 zile calendaristice, se consideră că solicitarea este justificată.

11.14. Utilizatorul/Clientul este obligat să livreze Produsul defect la adresa: Żółtki Kolonia 38A, 16-070 Choroszcz.

În cazul unui Client care nu este consumator, costul livrării este suportat de Client. Dacă, din cauza tipului de Produs sau a modului său de instalare, livrarea Produsului de către Client ar fi excesiv de dificilă, Clientul este obligat să pună Produsul la dispoziția Vânzătorului în locul în care se află Produsul.

12. DATE PERSONALE ÎN MAGAZINUL ONLINE

12.1. Administratorul datelor personale ale Utilizatorilor/Clienților colectate prin intermediul Magazinului Online este Vânzătorul.

12.2. Datele personale ale Utilizatorilor/Clienților colectate de administrator prin intermediul Magazinului Online sunt colectate - în conformitate cu voința Utilizatorului/Clientului - în scopul executării Contractului de Vânzare sau a contractului de prestare a Serviciilor Electronice.

12.3. Posibili destinatari ai datelor personale ale Clienților Magazinului Online:

  1. În cazul unui Client care utilizează în Magazinul Online livrarea prin poștă sau curier, Administratorul furnizează datele personale colectate ale Clientului transportatorului sau intermediarului ales pentru a efectua livrarea în numele Administratorului.
  2. În cazul unui Client care utilizează în Magazinul Online metode de plată electronică sau cu cardul de plată, Administratorul furnizează datele personale colectate ale Clientului entității selectate care gestionează aceste plăți în Magazinul Online.

12.4. Utilizatorul/Clientul are dreptul de a accesa conținutul datelor sale și de a le corecta. Solicitarea în acest sens poate fi depusă, de exemplu:

  1. în scris la adresa: Żółtki Kolonia 38A, 16-070 Choroszcz;
  2. în formă electronică prin e-mail la adresa: reklamacje@wingsbrand.com;

12.5. Furnizarea datelor personale este voluntară, însă neîndeplinirea datelor personale indicate în Regulament necesare pentru încheierea Contractului de Vânzare sau a contractului de prestare a Serviciilor Electronice va rezulta în imposibilitatea încheierii acestui contract. Datele necesare pentru încheierea Contractului de Vânzare sau a contractului de prestare a Serviciilor Electronice sunt indicate de fiecare dată pe site-ul Magazinului Online înainte de încheierea contractului respectiv.

13. DISPOZIȚII FINALE

13.1. Contractele încheiate prin intermediul Magazinului Online sunt încheiate în limba poloneză.

13.2. Modificarea Regulamentului:

  1. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul din motive importante, adică: schimbări ale legislației; modificări ale metodelor de plată și livrare - în măsura în care aceste modificări afectează executarea prevederilor prezentului Regulament.
  2. În cazul încheierii de contracte continue în baza prezentului Regulament (de exemplu, prestarea Serviciului Electronic - Cont), regulamentul modificat este obligatoriu pentru Utilizator, dacă sunt respectate cerințele prevăzute la art. 384 și 384[1] din Codul civil, adică Utilizatorul a fost notificat corect cu privire la modificări și nu a reziliat contractul în termen de 14 zile calendaristice de la data notificării. În cazul în care modificarea Regulamentului duce la introducerea unor noi taxe sau la majorarea celor existente, Utilizatorul care este consumator are dreptul de a rezilia contractul.
  3. În cazul încheierii de contracte în baza prezentului Regulament cu alt caracter decât cele continue (de exemplu, Contractul de Vânzare), modificările Regulamentului nu vor afecta în niciun fel drepturile dobândite ale Utilizatorilor/Clienților care sunt consumatori înainte de data intrării în vigoare a modificărilor Regulamentului, în special modificările Regulamentului nu vor afecta comenzile deja plasate sau în curs de executare și contractele de vânzare încheiate, executate sau finalizate.

13.3. În cazurile neprevăzute de prezentul Regulament, se aplică dispozițiile generale ale legislației poloneze în vigoare, în special: Codul civil; Legea privind prestarea serviciilor electronice din 18 iulie 2002 (Monitorul Oficial 2002 nr. 144, poz. 1204 cu modificările ulterioare); pentru Contractele de Vânzare încheiate începând cu 25 decembrie 2014 cu Clienți care sunt consumatori - dispozițiile Legii privind drepturile consumatorilor din 30 mai 2014 (Monitorul Oficial 2014 nr. 827 cu modificările ulterioare); și alte reglementări relevante în vigoare.

 

sus
Magazinul este în modul vizualizare
Vizualizează versiunea completă a site-ului
Sklep internetowy Shoper Premium