Depunerea reclamațiilor
Pentru a depune o reclamație, urmează pașii de mai jos:
1. Formular de retur/reclamație
Completează formularul de retur/reclamație și atașează-l la pachet. Documentul ar trebui să conțină următoarele informații: numele și prenumele, adresa de e-mail sau adresa de corespondență, nr. telefonului, numărul produsului și motivul reclamației, data achiziției și apariția defectului.
2. Returnarea produsului
Pentru a depune reclamația, te rugăm să returnezi produsul (AMBALAT ÎN CUTIE) împreună cu toate accesoriile sale și o copie a facturii de achiziție.
3. Expediere
Produsul reclamat trebuie expediat la adresa:
Wings sp. z o.o.
Żółtki-Kolonia 38a,
16-070 Choroszcz
Returnarea produselor
Conform legislației în vigoare, ai 30 de zile pentru a returna produsul. Pentru a renunța la contract și a returna produsul achiziționat de la noi, completează declarația necesară și trimite-o la adresa noastră împreună cu produsul/produsele returnate:
Wings sp. z o.o.
Żółtki-Kolonia 38a,
16-070 Choroszcz
În pachetul cu declarația și produsul/produsele returnate, include și toate accesoriile primite împreună cu acestea și bonul sau factura.
FORMULARUL DE RENUNȚARE LA CONTRACT DISPONIBIL AICI